Τρίτη, 29 Απριλίου 2008

Οι απολύτως τίποτε και η θεωρία του αόρατου!

Ποια είναι άραγε η Χώρα του Ποτέ, ή καλύτερα του τίποτε; Ο Ευρών κερδίζει ντόπια χοιρινά.



Κοντά δυο χρόνια από τις Δημοτικές εκλογές. Με λίγα λόγια και μεγάλη θλίψη ας κάνουμε έναν απολογισμό.


  • Βιολογικός καθαρισμός: μια από τα ίδια. Η μοναδική πόλη στην χώρα όπου ξεκίνησαν το 90΄και δεν τελείωσαν ακόμη.



  • Ούτε μια σοβαρή ή άλλη μελέτη έργου. Απόλυτη απραξία.



  • Κανένα πολιτιστικό γεγονός. Θα γιορτάσουμε ίσως την «Ημέρα της απάθειας».



  • Τους δίνεις έτοιμο ένα Ιστορικό ντοκουμέντο για την πόλη όπως το «Οθωμανικό κτηματολόγιο» και ουδείς ενδιαφέρετε.



  • Αναθέτουν - λέει η αντιπολίτευση - απευθείας τα έργα. Αν ισχύει ο εισαγγελέας θα σκάει πλάκα μαζί μας και βέβαια όπως ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ επιβάλλεται σε τέτοιες περιπτώσεις αργία.



  • Κανείς δεν γνωρίζει τι υπογράφει και γιατί, κυρίως στα θέματα περιβάλλοντος.

Κανείς δεν θέλει να γυρίσει σε άλλες εποχές την σκέψη του διαβάζοντας τα παραπάνω. Αλλά όπως φαίνεται η μαύρη εποχή, Χήτα, Βέργου, Κατραχούρα αντιγράφεται λεπτομερώς.

Υ.Γ. 1 Τρομακτικές ευθύνες αναλογούν και στην αντιπολίτευση που τα βλέπει όλα χλιαρά και με πολύ πλάκα.

Υ.Γ. 2 Οι νεολαίοι σηκώστε τα μανίκια και βάλτε τους γκάζια. ΜΟΝΟ ΕΣΕΙΣ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΤΟΥΣ!





3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ακριβώς έτσι όπως τα λες είναι...

stef είπε...

Καιρος να δράσουμε και μεις οι νέοι λιγακι γιατι έχουμε παρασυρθεί απο την απάθεια αυτη.Δεν υπάρχει συμβιβασμος.Δε θέλουμε να γυρναμε στη πόλη μας και να την βλέεπουμε ιδια και απαράλαχτη. Αν ειναι δυνατον...'Ωρες ωρες πραγματικά ανρωτιέμαι γιατι υπάρχει αυτός ο συμβιβασμός από όλους.Δεν υπάχρει κανείς που να θέλει μια λειτουργική, καθαρή, ομορφη και με πολιτιστικές εκδηλώσεις πολη?

Εχω βαρεθεί να βλέπω στα καναλια την πόλη μου για κατηγορίες της αντιπολιτευσης για το δημαρχο και τουμπαλιν,,,,θέλω να την βέπω για την πρωτοπορία της σε κάθε τομέα και όχι για καραγκιοζιλίκια...εχω βαρεθει να γυρνάω στη πόλη μου εδω και 8 χρόνια και η πλατεία στου μπεη να ειναι μιση...Έχω βαρεθεί και μας τους νέους που έχουμε συμβιβαστεί...Εχω βαρεθεί να βγαίνω βόλτα και το μονο που να κάνω κοιτώντας γυρω μου είναι να ονειρευομαι πως θα ήταν η πόλη μου αν...αν...αν...αν...αν....αν....

Ανώνυμος είπε...

Ποντάρουν στην αδιαφορία μας,στην αποχή μας.
-Γυρίζουμε αλλου- σαν και να μη μας αφορά αυτή η πόλη.
Η εγνοια μας σταματαει στην πόρτα του σπίτιού μας,απο μέσα όμως
Με δυο λόγια τα θέλει ο κόλος μας
Εξ αλλου γι αυτό εκλέγουμε απαιδευτους κι ανικανους να μας διοικήσουν